maestia Artwork

Maestia: Die Talentbäume vom Ranger und vom Cleric ändern sich

Kein MMO ohne die Überarbeitung der Talentbäume (sofern vorhanden), auch Maestia macht hier keine Ausnahme. Dieses mal sind die Talentbäume vom Cleric und vom Ranger an der Reihe.

Hier die Änderungen in der Übersicht:

1. Ranger skill tree improvement

1.1 Skill changes

No Level SkillName Adjustment
1 26 Ardent Zeal Increase Evade ability
2 4 Sever Add ‘Hide’ ability
3 74 Conceal Add “Faint” effect
4 92 Bloody Slaughter Remove “Faint” effect
5 56 – 96 Concentrated Fire Reduce Casting / Increase Damage
6 4 – 94 Defensive Shooting Increased Damage
(140% Weapon 
Damage + 12)
7 92 Arrow of Death Increase Damage
(180% Weapon Damage + 3448 Posion Elemental Damage)
8 4 – 100 Firebolt Strike Increase Damage
(170% Weapon Damage + 2 Physical
9 8 – 98 Pierce Increase Damage
(50% Weapon Damage + 4 Physical (for 5 seconds) per 1 second
10 8 – 98 Poison Arrow Increase Damage
(40% Weapon Damage + 7 Posion Damage (for 10 seconds) per 1 second
11 38 – 98 Secret Fire Increase Damage
(170% Weapon Damage + 290 Physical
12 44 – 94 Aimed Shooting Reduce Casting / Increase Damage

1.2 Explanation

Ardent Zeal

  • Increase from ‘increase evade 2000 for 10 seconds’ to ‘increase evade 5000 for 20 seconds if mastered.

Sever

  • Level 6 ‘Hide’ will activate for 5 seconds if use Sever skill

Bloody Slaughter -> Conceal

  • ‘Faint’ effect will remove from Bloody Slaughter and add to Conceal

Concentrated Fire

  • Casting time reduces from 3 seconds to 1 second

Aimed Shooting

  • Casting time (1 second) removed from skill, now the skill can be use immediately

 

2. Cleric skill tree improvement

2.1 Skill changes

No Level SkillName Adjustment
1 56 – 96 Lightning Explosion Increase Damage
2 12 – 92 The Ignition of Darkness Increase Damage
3 1 – 100 Collapse of Soul Increase Damage
4 8 – 98 Engulfing Flames Increase Damage

2.2 Explanation

Lightning Explosion

  • 260% Weapon Damage + 1089 Physical Damage

Ignition of Darkness

  • 70% Weapon Damage + 19 Magical Damage (for 5 seconds) per second

Collapse of Soul

  • 250% Weapon Damage + 14 Physical Damage

Engulfing Flames

  • 80% Weapon Damge + 6 Magical fire element damage (for 7 seconds) per second

Die Überarbeitung wird mit dem kommenden Patch ins Spiel integriert. Aber Achtung, diese Änderungen sind noch nicht fix und nicht zu 100% final, das heißt, dass sich hier und dort noch Änderungen einschleichen könnten.

Hier kannst du dir die Infos von der offiziellen Seite nochmal ansehen.

Tags News

Share this post

No comments

Add yours